Kadınlar dijital çağda daha fazla yer almalı
Giresun Belediyesi ile Giresun Kent Konseyi iş birliğiyle 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü kapsamında bir etkinlik düzenlendi. Etkinlikte kadınların dijital çağda daha fazla yer almasının hem toplum…
25 Haziran 2026, Perşembe