DSP Keşan'da Hasan Nalbantoğlu ile devam

KATEGORİ

Güncel
DSP Keşan'da Hasan Nalbantoğlu ile devam

DSP Keşan Olağan Kongresi'nde, tek liste ile seçime giren Hasan Nalbantoğlu yeniden ilçe başkanı seçilerek güven tazeledi. Kongrede yeni yönetim kurulu üyeleri de belirlendi.Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İ…

DSP Keşan Olağan Kongresi'nde, tek liste ile seçime giren Hasan Nalbantoğlu yeniden ilçe başkanı seçilerek güven tazeledi. Kongrede yeni yönetim kurulu üyeleri de belirlendi.

Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - DSP'nin Keşan'daki olağan genel kurulunda mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu yönetimindeki tek liste ile seçim gerçekleştirildi.

Nalbantoğlu’nun bir kez daha başkan seçilmesinin ardından Yönetim Kurulu; Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan'dan oluştu.

KAYNAK : IGFA

#ETİKETLER: guncel

YORUMLAR

Bu haber için henüz yorum yok. İlk yorumu siz yazın.

YORUM YAP

Zorunlu Tüm Alanları Doldurun.